Menu

15 września 2016

Avon Pędzel do nakladania maseczki

Avon Pędzel do nakladania maseczki
Co obiecuje producent?: Wszystkie uwielbiamy domowe SPA, ale żadna z nas nie lubi śladów maseczki do twarzy na wszystkim, czego dotkniemy nim zmyjemy ja z palców. Dlatego by nie brudzić umywalki i ręczników, nakładaj maseczkę pędzelkiem jak profesjonalna kosmetyczka.
Cena i dostępność: Około 12zł w zależności od promocji, strona i konsultantki Avon.
Opinia: Kupiłam ze względu na to że cera problematyczna, i muszę ratować się maseczkami w domu. Dobry, używam i chwalę sobie. Nie sądziłam jak może mi ułatwić nakładanie maseczki. Wreszcie nie papram się paluchami. Maseczka nałożona jest precyzyjnie, dokładnie na całej buzi. Pędzelek jest sztywny, doskonale rozprowadza maseczki każdej konsystencji. Sprawdza się zarówno do maseczek domowej roboty jak i markowych, od dłuższego czasu używam Mary Kay Rozświetlająco-Wygładzająca Maseczka TimeWise.
Avon Pędzel do nakladania maseczki
Jak go czyszczę?: Przy użyciu szamponu, jak wszystkie pędzle. Mam od ponad roku i dalej dobry stan. Pędzelek zmienił trochę kolor, ale włosie nie wypada.

PLUSY:
+ Cena, również często na promocji,
+ Mam od ponad roku i dalej dobry stan,
+ Łatwy w utrzymaniu,
+ Design,
+ Łatwy w obsłudze.

MINUSY:
- Brak :)

Czy kupiłabym ponownie?: Tak :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.